مرگ دردناک 5 سرنشين خودروي پرايد مقابل چشم شهروندان
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

در اين تصادف پنج سرنشين خودرو پرايد که همه آنها از اعضاي يک خانواده بودند به دليل گير کردن در گل و لاي و آب داخل کانال و عدم امداد به موقع جان خود را از دست دادند.

در اين حادثه، با تماس رانندگان خودروهاي عبوري با آتش نشاني، بلافاصله آتش نشانان ايستگاه 63 همچنين گروه امداد و نجات 15 به محل حادثه در حوالي پل فيروزآباد، به سمت کهريزک اعزام شدند.

افسر آماده منطقه دو عمليات سازمان آتش نشاني تهران درباره اين حادثه اظهار داشت: بنا به اظهار شاهدان حادثه، اين خودروسواري که پنج سرنشين داشت پس از برخورد با خودروي سواري ديگر از مسير اصلي منحرف شد و به داخل کانال آب افتاد.

تقي اصل گفت: لحظاتي بعد از اين اتفاق، اين خودرو در حالي که کاملا در ميان آب واژگون شده بود همراه با سرنشينان خود به ميان آب و گل و لاي کانال فرو رفت.

وي اضافه کرد: متاسفانه در جريان اين حادثه دلخراش هر پنج سرنشين اين وسيله نقليه به نام هاي قهرمان - س 50 ساله، مهدي - س 28 ساله، خديجه - ن 25 ساله، شهناز 45 ساله و دختربچه اي 7 ساله به نام صبا - س جان خود را از دست دادند.

افسر آماده منطقه دو عمليات سازمان آتش نشاني تهران با اعلام اينکه جنازه کشته شدگان براي بررسي بيشتر به عوامل انتظامي منطقه تحويل داده شد، عنوان کرد: علت وقوع اين حادثه رانندگي هم اکنون توسط عوامل راهور تحت بررسي است.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: حوادث , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید